خرید سالاد ذرت رستورانی

سالاد ذرت بامیکا یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن یک منوی جذاب برای رستوران شماست. سالاد ذرت بامیکا با استفاده از باکیفیت ترین و تازه ترین سبزیجات موجود در بازار به صورت روزانه تهیه و به شما عرضه می شود.

مواد تشکیل دهنده سالاد ذرت رستورانی بامیکا

سالاد ذرت شرکت بامیکا متشکل از: ذرت، هویج، قارچ، ژامبون مرغ و سس است و دارای خواص تغذیه‌ای ذیل است:

قارچ

ماده غذایی غنی از ویتامین‌های گروه B است. قارچ ها همچنین به‌عنوان منبع غذایی گیاهی غنی از ویتامین D مطرح میباشند. قارچ حاوی انوع مواد معدنی مانند سلنیوم، پتاسیم، مس، آهن و فسفر هستند اما یکی از مهم‌ترین ترکیبات موجود در قارچ میزان بالای فیبر آن تحت عنوان کیتین و بتاگلوکان است. مطالعات اخیر نشان دادند که این فیبر نقش مهمی در بهبود مقاومت به انسولین و کاهش سطح کلسترول، کاهش ریسک احتمال به چاقی و همچنین تقویت ایمنی بر عهده دارد. قارچ همچنین نقش مهمی در بهبود خواب و آرامش تمدد اعصاب دارد. قارچ ها حاوی مقادیر قابل‌توجهی از ویتامین‌های B هستند. به طوری که ۱۰۰ گرم قارچ ۳۰ تا ۴۴ درصد نیاز روزانه به ویتامین‌های B را تأمین می‌کند.

خرید سالاد ذرت رستورانی : هویج خلالی

هویج خلالی یکی از اصلی ترین مواد تسکیل دهنده سالاد ذرت رستورانی بامیکا است. هویج خلالی موجود در این سالاد، به دلیل بالا بودن سطح کاروتنوئیدها منجر به کاهش ریسک سکته قلبی و مغزی می‌شود. هویج خلالی نقش بسزایی در سلامت حفظ فشار خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت استخوان‌ها و تقویت ناخن‌ها دارد. هویج خلالی به‌عنوان منبع خوبی از بتاکاروتن، فیبر، ویتامین K، پتاسیم و آنتی‌اکسیدان است.

ذرت

سرشار از مواد مغذی مورد نیاز برای بدن بوده و نیز منبع خوبی از فیبر محسوب می‌شود و سرشار از کالری است. ذرت سرشار از ویتامین‌های گروه C، B، A و املاح معدنی کلسیم، پتاسیم، فسفر و آهن است. قسمت اعظم آن را مواد نشاسته‌ای تشکیل می‌دهد. ذرت در بهبود بیماری‌هایی از قبیل کم‌خونی، درد مفاصل، رماتیسم و نقرس و ناراحتی‌های کلیه بسیار مفید است.

خرید سالاد ذرت رستورانی: ژامبون مرغ

ژامبون مرغ استفاده شده توسط تولید کننده، یکی از اصلی ترین موارد  در انتخاب و خرید سالاد ذرت رستورانی با کیفیت است. ژامبون مرغ استفاده شده در سالاد ذرت بامیکا، متشکل از گوشت مرغ، روغن سویا، ادویه جات و افزودنی های مجاز است که از نظر محتوای پروتئینی بسیار مناسب بوده و در عین حال محصولی لذیذ با ترکیب ادویه ای مطلوب، مناسب برای تهیه انواع ساندویچ و خوراک های ویژه نظیر اسنک و نیز سالاد ها است. میزان انرژی ۱۰۰ گرم ژامبون مرغ ۸۰% حدود ۲۰۹ کالری و میزان پروتئین آن حدود ۱۴ گرم است.

قیمت سالاد ذرت رستورانی بامیکا

بدون شک یکی از تاثیرگذار ترین موارد در انتخاب و خرید سالاد ذرت رستورانی، قیمت سالاد ذرت است. تمامی محصولات بامیکا با استفاده از بهترین متریال ها و جدیدترین تکنولوژی ضد عفونی تولید و عرضه می شوند و این مورد بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. شما می توانید برای خرید این سالاد رستورانی، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده سایر سالادهای بامیکا اینجا کلیک کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سالاد ذرت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *